Se full versjon : På reise
Reisende Mac
15-01-2006, 09:16
Hei hei alle kjente.
Så er man på reise i gjen, og her er det mye rart å se. Alle menneskene her er ganske små, og de har hår så sort som kull. Varmen kan nesten være uutholdelig, så det gjør seg med et bad i ny og ne. Og ellers kan man jo kjøle seg med en kald Tiger.
I dag har jeg besøkt Sentosa og fått med meg både Underwater World og Dolphin Lagoon. Etter å ha beskuet såpass mye sjømat velger jeg nok et pelsdyr til middag i dag også.
Harald Hansen
15-01-2006, 21:27
Og hvor er man hen i verden da???
Jeg er jo ikke her for fornøyelsens skyld, selv om det nok hadde vært adskillig bedre. I hele dag satt jeg i møte med menn fra alle verdenshjørner, og aseaten som er vert insisterte på å ta oss med på lunch på en sjømatrestaurant. Som du sikkert forstår ble jeg ikke mett.
Her på Traders Hotel fortsatte vi med et internt møte på kvelden, og da ble det jo muligheter for å få i seg littegranne snacks om ikke annet.
Tja, hvem vet? Kanskje man får noe skikkelig kost i morgen.
Reisende Mac
16-01-2006, 14:41
:oops:
Det skal aldri gjenta seg! Jeg lover å huske å logge inn før jeg poster noe neste gang.
Reisende Mac
19-01-2006, 12:13
vel,så er man her igjen. Om en noget bedugget(hotellet har happy happyhour).... det er sikkert ingen som merker alle skrivefeilene uansett.
I morgen er det kiniesiks nyttårsfeiring, med dertil hørende karaoke etc. Blir sikkert spenstig.
Ellers har vi vært igjennom endel av byen som er forberedt for dette med boder og det som hører til. Det kan kanskje minne om et gammelt dataspill eller en Coca Cola-reklame med lysende drager etc.
nå er det tid for mat.
Reisende Mac
23-01-2007, 16:58
Og så, ett år etter befinner jeg meg jammen på samme sted igjen. drøye 102grader øst, og litt over en grad nord. -og her er det akkurat som i fjor. :)
Reisende Mac
30-01-2007, 06:05
Utsikten fra hotellrommet, rett ned på poolen og Ah Hoi's Kitchen (på grunn av vedlikeholdsarbeid nede på gatenivå er det for tiden ikke vann i fossen fra bassenget og ned til gata:
http://i146.photobucket.com/albums/r241/ReisendeMac/Bilde005.jpg
-og utsikten fra club-launchen:
http://i146.photobucket.com/albums/r241/ReisendeMac/Bilde007.jpg
Reisende Mac
31-10-2007, 21:32
Vel, da setter jeg straks kursen nedover igjen. Satser på Trader's Hotel denne gangen også. Det finnes jo nok av hoteller å velge i, og mange er langt flottere enn Trader's, men det er liksom noe med å holde seg til det kjente og familiære da. Det er jo alltid hyggelig å komme tilbake til et hotell der man blir tatt vel imot. :D
vBulletin v3.8.7, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.