Se full versjon : Låne kraftig luft våpen.
Er det noen i nærheten som har ett kraftig luft våpen å låne vekk ett par dager?
Har du kranglet med naboen nå eller??
Eller har kattene i nabolaget lagt "elsk" på hagen din ???
neida, bare en stor gjeng med krangle skjærer som holder seg rundt veggene her.
Lån Han ei hagle noen !!!!!!!!
Rolig øyistein, har vel hagle og rifler nok. kanskje en og annen hånd holdt smellert au. men problemet er at jeg bor sånn til at det må nok skaaleres litt ned i annslags energien. tett mellom husa her ser du
:-)
Skrotsnokelaget
21-10-2009, 17:01
Lån spretterten min.Det er mere diskret:)
patrol ole
21-10-2009, 22:22
Jeg har et bsa gevær du kan låne noen dager hvis du vil.
328 m/sek
kikkertsikte med paralakse justering.
har masse kuler, så du får nok tatt noen fjørkre ;-)
Grillpølser med Rottegift kan anbefales da !!!! Pass på så ikke katter å bikkjer får tak i det så !!!!!!
kaldenord
21-10-2009, 22:28
Jeg driver med paintballutleie, kunne nok få lånt ei børse som vi booster opp litt og putter litt ball i frysen over natta... splintrer 5cm bjørk så det skulle vel kunne fikse skjæra.. uten å ta livet av naboene
Her åpner det seg muligheter. Blir vel muligheter for paint ball på ett eventuelt TPH treff med overnatting til våren?
Men høres litt scary ut å ta skjærer med? Store hull, blir jo nesten som å bruke hagle med slug!
Ole, om jeg kunne lånt våpnet ditt litt så kunne det vært løsningen ville jeg tro. Høy nok utgangshastighet for å ta ei skjære på kort hold. Skal du oppom på Sirikjerke i helga?
Hvorfor skyte dem
Har faktisk veldig sansen for skjærer, morsomme fugler.
De er litt mange. Er ca 25 rundt huset hele tiden. De har fått drept en kanin ungene hadde og plager bikkja og katta hele tiden, slitsomt egentlig. Har hatt skjærer rundt her i alle år, men er 3 ganger så mange i år. Gjeng kriminalitet må bekjempes !!!!
:-)
kaldenord
22-10-2009, 08:21
Her åpner det seg muligheter. Blir vel muligheter for paint ball på ett eventuelt TPH treff med overnatting til våren?
Men høres litt scary ut å ta skjærer med? Store hull, blir jo nesten som å bruke hagle med slug!
Skyte skjære med .68 caliber er drøyt uansett det, men det blir neppe hull i skjæra, bare en skikkelig knockout.
Ellers hadde Mette god erfaring med ARB fangeren forrige dagen, tok ei orrhøne med fangeren (uten fellingstilatelse)
hmm, ja bil er undervurdert. felt ei rype i år, det var med forden.
patrol ole
22-10-2009, 11:09
Ole, om jeg kunne lånt våpnet ditt litt så kunne det vært løsningen ville jeg tro. Høy nok utgangshastighet for å ta ei skjære på kort hold. Skal du oppom på Sirikjerke i helga?
Kommer på hytteturen ja.
Tar med børsa og ammo :mrgreen:
Skal du ha noen treningsblinker også?
Trengs vel ikke skiver? :-)
vBulletin v3.8.7, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.