PDA

Se full versjon : K-seal, berre vrøvl?

_arkiv_radovan
09-03-2010, 13:09
Dette superduperluriumnektarstoffet skal kunne reparere ein motor med defekt toppakning, sprekker i blokka og, meir truleg, lekke radiatorar. http://www.k-seal.co.uk/

Er dette truverdig? Eg håpar sjølvsagt det virkar. Det ville spart meg arbeid. ;-)

_arkiv_radovan
09-03-2010, 13:17
Demo på jutuben: http://www.youtube.com/watch?v=pqfp3PFJQJk

_arkiv_Reisende Mac
09-03-2010, 13:49
Til enkelte saker kan nok slikt lurium virke. Jeg hadde lekkasje i radiotoren i bilen min (vanlig feil på de tidlige utgavene). En boks med "Bar's Leaks" i kjølevannet fiksa den lekkasjen, og har holdt tett i fem år/100.000km.

_arkiv_radovan
09-03-2010, 13:57
Radiatortett-variantar har eg vore borti før, men denne skal jo garantert greie t.d. toppakningar! Det synest eg høyrest dramatisk ut.

_arkiv_Solan_G
09-03-2010, 22:22
Lurium pleier som oftest å være det.....

Et gammelt jungeltriks i sånne sammenhenger var å bruke finmalt kanel. Samme typen som du har på julegrøten, og svært lett tilgjengelig i en butikk nær deg for begrenset med penger :)

Rør ut i litt vann, og hell på radiatoren...

Har prøvd det på en gammel Rekord C jeg hadde en gang i tiden, og det virket faktisk ganske bra.

Meeen... Jeg tror jeg hadde tengt meg om et par ganger før jeg hadde helt noe sånt på en bil med litt restverdi.......

"K-seal"..... "Kanel-Seal".......

På den Youtube videoen har det til og med samme fargen....

_arkiv_Stein
10-03-2010, 13:36
Jeg har ingen erfaring med dette, men gjør meg likevel noen tanker om måten det antagelig virker på. Luriumet må da funke slik: Når det er blandet i all kjølevæsken, vil noe av luriumet bli dratt inn i lekkasjene. Siden de er mye trangere enn resten av kjølesystemet, vil luriumet stoppe opp der. Etterhvert som nok har lekket den veien, blir det tett.

I en radiator er det stort sett bare trykk fra innsiden. Trykket vil altså bidra til å holde luriumet klemt på plass i lekkasjen. Trykket er også relativt lavt. En toppakning har samme trykket i samme retning, men der er det jo også et voldsomt mye høyere trykk i motsatt retning fra eksplosjonene i sylinderen. Avhengig av motorens konstruksjon og hvor på toppakningen lekkasjen er, kan jo dette kanskje variere? Jeg ville gjette på at selv om reparasjonen merkelig nok skulle funke når den går på tomgang, virker det umulig at det kan holde ved litt pådrag.

Stein

_arkiv_Vidar S
10-03-2010, 23:25
Lurium pleier som oftest å være det.....
"K-seal"..... "Kanel-Seal".......

På den Youtube videoen har det til og med samme fargen....
Det brune skal være kobber

fra hjemmesiden

When there is a crack or hole in the cooling system, this generates a low pressure area.
K-Seal® finds the low pressure area and deposits the special ceramic micro-fibre and copper formulation as it flows through the damaged area.
Within seconds the crack or hole is completely filled with the ceramic micro-fibres and copper and the repair has been made. This seal is further enhanced by heat to form a repair that will last the life of the engine.

_arkiv_radovan
03-04-2010, 09:59
Ettersom både eg og papsen plutseleg har kvar sin bil med kjølevæske-topp-relaterte utfordringar ;-) , lurte eg på om eg skulle prøve.

Finn ingen norske forhandlarar, men eg har sendt ein epost til den engelske. Har ikkje fått svar enno, men det er jo påske.

Greiene kostar jo ikkje meir enn at det er verd å prøve, synest eg. For min del, med ca 12 gamle bilar og traktorar i bruk, ville det vere fint å ha noko slikt å ty til.

_arkiv_Vidar S
04-04-2010, 08:51
Vet du hva Radovan? jeg har prøvd vidunderstoffet :D
Virket det? Tjaaa
Jeg er ikke helt sikker på meg sjøl i etterkant om jeg gjorde det riktig.
Bilen er i en Defender TD5, som har hatt kjølevannslekkasje i lang tid, bare litt. Det har vært trykk i systemet og den har gulpet opp en del vann (fylt en gang i uka)
I det siste begynte den å trykke ut mye vann, og det er kansje der jeg feilet mest. Jeg ventet for lenge med K-Seal, eller helt korrekt; du Radovan var for seien til å poste topicen.
Stoffet virket en liten stund, men etter en rabiat testtur på motorveien gav det tapt.
Jeg burde kanskje ha ventet til bilen ble kall etter påfyllingsprosedyren før jeg hardtestet bilen.
Jeg tror grunnen til at produktet feilet ligger, først hos Radovan for sein posting, dernest hos meg for liten tålmodighet.

Jeg ville helt klart prøvd K-Seal igjen, koster under 100-lappen med frakt på E-bay, og er verd forsøket.

_arkiv_radovan
04-04-2010, 10:27
Eg er frykteleg lei meg for at eg vart for sein. Det skal ikkje skje igjen om eg kan hindre det.

Har ikkje tenkt på ebay, men so har eg aldri handla der før heller. Det kan hende eg skulle sett meg inn i korleis det fungerer. ;-)

_arkiv_Vidar S
04-04-2010, 16:02
Godt å høre at du skal skjerpe deg :D

Ebay er veldig lett, lett å bli hektet også.
Registrer deg, søk på det du skal ha. Velg en som leverer til Norge, eller send pm og spør om de leverer. Kjøp
Kjøp krever en ting til; PayPal-konto, men det har du kanskje? Lett det også.

_arkiv_radovan
04-04-2010, 21:55
Paypal-kontoen vart ordna tidlegare i dag. Tenkte eg skulle få registrert meg i ebaysystemet og etterkvart.

Etter litt gugling har eg funne fleire hardcore tetteguffeprodukt: CRC Copper Block Weld, Thermagasket, Bar´s Leaks og Blue Devil.

Sistnemnde gjer eit nummer ut av at dei ikkje brukar partiklar i fludiumet. Dei er og omtrent ti gonger dyrare enn dei andre, utan at det eigentleg blir so himla dyrt likevel, om det virkar då.

Eit par linkar:
http://www.barsproducts.com/1111.htm

https://www.gouniversalproducts.com/product-101-Blue-Devil-Head-Gasket-Sealant.html

_arkiv_Vidar S
05-04-2010, 00:03
Legger en link til der jeg handlet K-Seal
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=120540516142&ssPageName=STRK:MEWNX:IT

Bars som du linket til er jo et annerkjent merke for radiatortetting, kanskje det er bedre?
Blue devil gjorde et nummer av at det ikke funker på Northstar-motorer, er ikke det helaluminium V8 fra GM?

_arkiv_JCP
05-04-2010, 06:46
Wikipedia (http://en.wikipedia.org/wiki/Northstar_engine_series) om Northstar ;-)

_arkiv_radovan
05-04-2010, 12:02
Nei, fytti svarten kor vanskeleg det skal vere.

Først: Paypalkonto hadde eg visst frå før. Det fann eg først ut då eg hadde oppretta ny og skulle registrere kortet mitt. Det var registrert frå før på den "gamle" (ubrukte) kontoen, og det var ikkje heilt lett å finne igjen brukarnamn og passord.

Men det var ikkje bekrefta, til det må eg ha ein firesifra kode som skal stå ein eller annan stad på ei utskrift som eg ikkje har eller kjem til å få, trur eg. Veit ikkje heilt kva dei snakkar om.
Har sletta kortet frå den gamle Paypalkontoen og lagt det inn på den nye, men kvar den koden skal kome frå... har eg ikkje peiling på.

Prøvde etterpå å gå inn på Ebay for å kome into the swing of things, og fann ein stad eg kunne legge inn kontoinfo og greier via Paypal-på-Ebay, om nokon forstår kva eg meiner. Tenkte eg kunne omgå systemet her og no medan eg venta på den famøse firesifferkoden.

Eg bestilte (trur eg, prøvde iallfall) Oko antipunkteringsvæske og K-seal, men so ville ikkje Ebay godta Paypalpassordet mitt, sidan eg hadde gått frå dataen for å ordne noko anna, og vore for lenge borte. Er heime åleine med to små og må av og til springe litt. Prøvde ei lang stund, dobbel- og trippelsjekka.

Gadd ikkje meir og bestilte Bar´s Leaks frå Felleskjøpet då eg fann ut at dei hadde det i sortimentet. Då kan eg føre det opp i rekneskapen min og. :-)

Om bestillingane mine på det andre vart registrert og korleis det går veit berre internetthandelguden. Og han brukar ikkje vere på mi side.:-(

_arkiv_radovan
05-04-2010, 15:02
Der!... klarte eg å betale for Oko-væska. Litt bingo dette. Litt real-time-reality-doku-såpe og. :-)

Det kan virke som om eg skal få Paypalkode på kredittkortutskrifta mi, noko som skal drøye ei stund sidan eg har hatt Visa-debetkort i 15-20 år og aldri fått eit papir frå dei på noko som helst.

_arkiv_Vidar S
05-04-2010, 19:51
Hvordan leverer du sjølmeldinga??? :D

_arkiv_radovan
05-04-2010, 20:37
Har rekneskapsførar. :-)

_arkiv_OneTen
06-04-2010, 13:29
Brukte Bar´s Leaks på 112 Hk transporteren der var toppene ødelagt etter feil bruk av kjøleveske , Hadde den som arbeids bil og brukte 1 boks tredjehver måned . Hold i to år for meg .

_arkiv_radovan
07-04-2010, 14:43
Schenker kom med pakke til meg i dag. :-)

Sjølvsagt gjekk operasjon juksereparasjon av stabelen umiddelbart, men eg fryktar at min motor har for stor lekkasje til at dette vil vere nok.

Eg måtte sette ei fireliterskanne under radiatoroverløpet for å gjenbruke kjølevæska. Det spruta ut, og eg måtte stoppe motoren av og til for å fylle opp radiatoren igjen. Til slutt gav eg meg, sidan eg syntest motoren vart for varm.

Får vel berre belage meg på skifte toppakninga, om det er nok... Kan tvile, når ein ser omfanget av trykk og vind og damp frå oljesump, eksos og radiator.

_arkiv_Vidar S
08-04-2010, 09:55
Synd det er Erling
Mottoet må være å ha ei flaske på lur, og helle på med en gang det begynner å romle i ekspansjonstanken

_arkiv_radovan
08-04-2010, 13:28
Heldigvis var det verken Discoen, Rangen, eller bobilen.

Derimot sit han i mitt nye prosjekt (eg har jo f. meg nok å drive med, men lærer aldri), ein LR s1 som eg har kjøpt igjen etter seks år i eksil.
Eg visste at vatnet spruta og dampa overalt før handelen, men eg hadde eit håp om å kunne utsetje reparasjonen til ein annan gong.

No blir det bestilling av toppakning mm. :-)