PDA

Se full versjon : Ford Transit

Tæff
26-05-2010, 07:44
Ny bil henta i går.

Litt fakta:

2007modell
2,2l 110hk DCTI motor
3 seters varebil
rulla 85000km

Den skal brukast som "personbil" då eg skal pendle litt samt at den skal innreiast som ein enkel turbil me moglegheit for overnatting og transport av alt frå syklar, ski, klatreutstyr og ved ;) Innreiinga må altså tole ein støyt og vere av det enkle og praktiske slaget.

Bilen er meget god og køyre og motoren har veldig masse moment tykkjer eg (vel, iallefall i forhold til Transporteren med 78sugehester som eg hadde før).
Den er nokså brei og høg i lasterommet så her er masse plass.

Bilete kjem snart tenkjer eg:)

Harald Hansen
26-05-2010, 08:01
Bare nye bilen, jo! Ser fram til bilder og hva du skal gjøre med den!

Tæff
08-11-2011, 21:12
Hmm....de blei ikkje mykje til bilder da men.

Bilen har no rulla 123000 sidane g fekk dne i hende og eg har bytta begge hjulagera framme og måtte overhale bremsene bak til EU no i haust. Ut over det har dne vore særdeles trufast og starta AALLTID! det er viktig!

Innreda den med ein benk baki, bilen er så brei at eg kan ligge på tvers som den dvergen eg er. Har sikkert hatt ein 30-40 overnattingar i bilen og eg sover godt i den. Bed ein båtovn blir det drihihiiitvarmt baki og golvet er så stort at eg har kunna rigga opp campingstolar og bord. Har funke fett som snus.

Men, er begynt å vurdere å bytte den ut med noko med litt meir køyrekomfort ettersom eg køyrer utruleg mykje i jobbsamanheng no. Dne er meir enn god nok slik eigentleg, men lysta på noko nytt har meldt seg. har snart hatt dne i halvanna år og det er ny rekord for meg

Harald Hansen
09-11-2011, 06:25
123.000 på 1 1/2 år? Det er ganske heftig!

Tæff
09-11-2011, 21:46
mnja..;) den hadde gått 85000 då eg fekk den, men tykkje no framleis eg ha vore ganske flink eg..;)

Harald Hansen
10-11-2011, 06:02
Fremdeles veldig mye, ja, men jeg leste innlegget ditt som om du hadde lagt på 123k selv... :elg: