Tormod
26-04-2015, 21:59
Mine kjøretøy, TGB11 fikk jeg tak i like før påske. Mye smårusk å ta tak i, skifta gummibelger i akslingen foran, gått over vakumklokker for innkobling av 4x4 og sperrer. Planen er å prøve litt å se om bilen er noe jeg kan tenke å beholde å få bygd opp til en skikkelig tur bil. Om jeg beholder den så er nok en dieselkonvertering noe av det første som blir gjort. Støydemping er noe jeg skal ta tak i iløpet av sommeren.
Patrolen er pengesuget her i huset, bytta IC,turbo, heva og godkjent, bytta svinghjul og clutch høsten som var og nå er det montering av ekstra fødepumpe i et forsøk på å redde diselpumpa. Ikke så mye som oser ekspedisjons kjøretøy av disse men med tid og stunder og når gutta mine har fått litt flere år på baken så er drømmen å reise litt rundt å beundre fin natur osv. Lite håp om Island i 2018 med TGBén om jeg har den.
476947704771
Patrolen er pengesuget her i huset, bytta IC,turbo, heva og godkjent, bytta svinghjul og clutch høsten som var og nå er det montering av ekstra fødepumpe i et forsøk på å redde diselpumpa. Ikke så mye som oser ekspedisjons kjøretøy av disse men med tid og stunder og når gutta mine har fått litt flere år på baken så er drømmen å reise litt rundt å beundre fin natur osv. Lite håp om Island i 2018 med TGBén om jeg har den.
476947704771