PDA

Se full versjon : re-post av min introduksjon

Rudeboy
14-03-2016, 12:29
Jeg får ta en liten revidert utgave, husker ikke hva jeg i sin tid skrev og spesielt interesserte får lete opp sjøl.

Men jeg kom med i november 2008 her etter å observert litt først 8-)

Jeg har rukket ett treff, da var vi vel oppe i Nore og Uvdal på en NAF-camp i høstmørkret, og jeg hadde med jentungen. Den gang kjørte jeg vel en 2003 VW Multivan, og vi feiga ut og leide hytte - Multivanen har "egentlig" ikke campingvarmer baki, med mindre første eier hadde innsikt nok til å overstyre harald A. Møllers selgernettverks idéer.

Siden den gang har jeg rukket skille meg og begynner komme meg etter det rent økonomisk, langt igjen men jeg slipper lure på om jeg får pålegg på skiva denna uka.

Kjører en '00 VW California Coach (vippetak) syncro på femte året og jeg eier en aldrende Vespa sånn for å kjøre inn og ut av bymuren med (sku gått på diesel eller køl).

Planer eller vyer kan dere vel for så vidt finne i tråden om Vidvandre, Californiaen. I skrivende stund ser jeg fram til en forhåpentlig oppskruing på verksted ifm PKK til sommeren, men i romjula går skiltene til trafikkstasjona. Spare pengerne for å komme sterkere tilbake ett år senere. Får se hvor mye av de penga jeg klarer legge til side, uten utdannelse må man gå som vikar og vikarer har null rettigheter i arbeidslivet (paria).

Inntil videre så blir det vel en utelandstur i sommer, og ut over det håper jeg delta på hhv Buscamp i september og forumets eget treff hvor nå enn det blir avholt - jeg, som en av flere, mangler de milene med grusvei fra demingen ved kalhovdhytta og i retning Kråssobanen ;-)