PDA

Se full versjon : 230V 200W vaskemaskin for turbruk

Rudeboy
20-03-2016, 11:13
En av de få mailinglister jeg er på, er fra Seatronic i Moss. De selger mye rart, av og til er de rimeligst og av og til dyrest men idag kom en mail som bl.a informerte om en 230V vaskemaskin med egenvekt på 5kg ment for å raske med seg når man pakker for tur.

http://www.seatronic.no/kjokken-bysse-elektriske-c-41_178/vaskemaskin-2kg-220v-p-5813

Ettersom jeg pleier stoppe over på campingplasser nå og da for vask av bl.a tøy, så startet kverna å gå og kanskje dere som har mer enn 200W utgangseffekt i campingløsningene deres kan muligens bruke denne ?
Selv har Westfaliaen min 150W uten 230V påkobla, mener jeg det er, og da vil jeg alltid være i beit for nok spenning for å drifte denne men nå ville en slik campingvennlig vaskemaskin (tar 2 liter) være hendig også på de stedene man ikke fricamper hvor 230V er tilgjengelig fra før av - selv om de ikke tilbyr leie av vaskemaskin lokalt.

Så da poster jeg denna som et rent tips 8-)

Reisende Mac
29-03-2016, 14:32
Tja.... umiddelbar tanke rundt denne er at den er liten, og at med bare 200W så må det nødvendigvis bare være kald-vask.
Funker da ei balje med lokk, stående baki bilen mens man kjører, kanskje like bra?

jokgel
29-03-2016, 22:22
Tror det er lettest og ta det viktigste med i duschen . Vi ha ja ikke noen plass til overs mens vi reiser !:mrgreen:

Rudeboy
01-04-2016, 12:07
Ristevask fungerer da utmerket, når man først har funnet veier som ikke har asfalt. Så da er det enkleste å kle av seg i dusjen, som før :-D