PDA

Se full versjon : Hei igjen fra Stein the sailor man.. :-)

Stein
20-04-2016, 12:35
Jeg ble med i forumet i februar 2010, etter å ha lest her en stund. Min opprinnelige presentasjon ligger nå i arkivet som nr 22, Hei fra Oslo! Jeg er skyldig i endel hundre innlegg av ofte skremmende lengde. :-) Jeg har også presentert biler etc før. Tråden ligger i arkivet, her: http://turpaahjul.com/forum/archive/index.php/t-2288.html

For noen år siden ble jeg "tatt av kvinnen" og gradvis ble prioriteringene endret slik at jeg ikke lenger hadde tid til biler og forum. Kjærligheten er sterk magi, men jeg liker den! :-) Nå bor jeg i Amsterdam og er mest opptatt med båter. Seiling selvfølgelig. Har solgt den vakre Daimler V8 og det meste annet. Nølte lenge med å selge mine VW LT 4X4, men nå er den beslutningen også tatt. De skal selges. Jeg kommer ikke til å kunne prioritere dem nok. Ikke så praktisk å bo i et annet land enn bilene.

I Amsterdam er bil helt unyttig. Alle sykler. Mye raskere, billigere, mer behagelig og sunnere. Men likevel kommer jeg nok til å kjøpe en bil igjen etterhvert. Da blir det noe som egner seg for minimalistisk turbruk i Europa. Kanskje en Renault Espace f.eks. trenger ikke noe seriøst her i flatlandet. :-) Det er uansett båt som er min greie. Jobber med å starte produksjon av egne designer. Imorgen flyr jeg til Montpellier for å seile en tur til Tunisia og tilbake. Blir herlig med litt sommer!

Bernhard
26-04-2016, 23:16
Hei Stein,
hyggelig å høre fra deg igjen. Spennende å høre om dine produksjonsplaner. Håper virkelig at du får det til. Riktig god tur til Tunisia. Håper å høre fra deg igjen snart.
God tur!

Hilsen
Bernhard

radovan
28-04-2016, 16:54
For min eigen del ville eg sett pris på nerding om plasttypar, liming og støypeteknikkar og slikt. Sjølv om det er på båt er det jo veldig relevant for bil og campingbygg. :-)