PDA

Se full versjon : Bobilmessen 2008 på Hellerudsletta m/ messecamp den 7. - 9.

_arkiv_gehrken
25-02-2008, 13:27
Bobilmessen 2008 på Hellerudsletta med messecamp den 7. - 9. mars 2008 :safari: :) :)

http://www.bobilmessen.no/

Harald Hansen
25-02-2008, 15:57
Da er det den tiden igjen, ja. Noen som skal inn og titte?

(Og velkommen hit, forresten!)

_arkiv_Stig
26-02-2008, 08:36
Mulig det hadde vært morsomt å ta en titt på dette. Skal innover til Oslo på innebandyturnering med guttongen på søndag. Mulig det blir tid til en tur på messen etterpå.Men er det bare nye overdimensjonerte, overdådige bobiler de viser, eller er det noe interessant for oss som bare får lønn for tre uker hver måned også? Jeg synes at jo større og dyrere en bobil blir, jo mer uinteressant er den. Men derimot geniale løsninger på et minimum av plass og økonomi er spennende...

Må man ha rosa grilldress for å slippe inn eller... :lol: :lol: :lol:

Harald Hansen
26-02-2008, 08:50
Det er nok en en del dyre biler der, men også noen små. Noen idéer har jeg plukket opp tidligere år, så hvis du er i området så kan det være verdt en titt. Å dra ens ærend tror jeg ikke jeg gidder i år.

Hvis noen skal innom så blir vi glade for en reportasje her på TPH...

_arkiv_Stig
26-02-2008, 09:53
Hvis noen skal innom så blir vi glade for en reportasje her på TPH...
Greit! Hvor henter jeg pressekort, dyrt fotoapparat og kredittkort? Ja, og så må jeg jo teste en fancy bobil på tur til Roma og tilbake... :D

Harald Hansen
26-02-2008, 13:10
Du får din lønn i himmelen, Stig! Du får heller klage hvis den uteblir... :mrgreen:

_arkiv_freshmaker
02-03-2008, 12:05
Denne er ikke aktuell for min del, men skal på Norvei messen på lillestrøm i september.. Mest sannsynlig skal jeg jobbe der da..