Warning: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; vB_BbCodeParser has a deprecated constructor in ..../includes/class_bbcode.php on line 37

Warning: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; vB_Visitor_MessageFactory has a deprecated constructor in ..../includes/class_visitormessage.php on line 27

Warning: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; vB_Visitor_Message has a deprecated constructor in ..../includes/class_visitormessage.php on line 143
Samtale mellom _arkiv_Skrotsnokelaget og _arkiv_Bernhard

Samtale mellom _arkiv_Skrotsnokelaget og _arkiv_Bernhard

2 Besøkendemeldinger

1. Hei! Har akkurat kommet hjem fra sykehuset.Formen er stigende. Jeg har fortsatt liggende 8 bolt lettmetallfelger til US van.Det er veldig bra 265/75 -16 Cooper wintermaster piggfrie på felgene.Kan hentes hos meg for 3000.- ferdig prutet.
  2. Hei, hvordan går det med deg?
    Jeg har fått en forespørsel om dette:
    "Vet du forrestene om noen som kunne tenke seg å ha 8 hulls felger, 16" diameter, 8" bredde til E350 -98? Har spurt Tron Lørenskogen og BG nor, men ikke noe napp."
    Hører fra deg. Hilsen Bernhard
Showing Visitor Messages 1 to 2 of 2