Side 9 av 9 FørstFørst ... 456789
Viser resultater 81 til 84 av 84

Tråd: Hva jobber folket med?

Standard

Nei, ikke akkurat som i gamledager..
    Tømmeret ble levert på slippet på Notodden, før båten Elseth førte det ned Telemarkskanalen. Endel slusing ble det, og selvfølgelig noe hopping på tømmerbuntene for Union i Skien.

Siste vinteren jeg jobbet der var det så vått i skogen at hogstmaskinene ikke kom frem - da rettet vi ut mange mil med vaier - for hånd!

Standard

Heismontør og seriøs hobbyfotograf

Standard

Jobber med fjellsikring i Mesta. Henger å dingler i tau og borrer fast laust fjell og triller stein så turvegane våre skal bli tryggare =D

Ble medlem
    Nov 2008
    Sted
    Oslo

Standard

Tilbake i HR-arbeide, "ufaglært" er det noen ukyndige som kaller det når jeg ikke har verken master- eller bachelorgrad.

Hva skal jeg vel med det ? For det første er f.eks Albert Einstein tilegnet å ha uttalt at "Academia is poor substitute to natural talent" og for det andre var jeg kaftein sist jeg jobba i militær stilling i Forsvaret innen HR.

Human resources er egentlig "alt" som har med ansatte å gjøre, fra rekruttering, tilsetting, oppstart, beholde personell og avhende personell. Jeg har ingen problemer emd noen av de feltene og det er vel en grunn til at jeg fremdeles er med i det gamet.

Rakk rektignok å gå arbeidsledig fra 1. juni 2012 til 22. sept da jeg gikk to og ei halv uke som vaktmester i nabolaget, som soldat er man ikke redd for å få skjit under negla så lista for hva jeg jobber med er tidvis både høy og lav, den. Så lenge jeg trives medd et jeg pusler med
    Tidl eier av Tyskerbrakka, '03 T4b Multivan INTRO 2.5TDi med Westfalia hevetak,'87 DOKA syncro m/2 sperrer, 112hk. UI distanse. - '00 T4b California syncro Coach Westfalia camper, ruslet usle 250000. -Senking er feigt!

Regler for innlegg

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke redigere dine innlegg
  •