Side 1 av 9 123456 ... SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 84

Tråd: Hva jobber folket med?

Ble medlem
    May 2009
    Sted
    Gjøvik

Standard Hva jobber folket med?

ble litt nysjerrig her for det virker som vi er en hel del forsjellige typer folk på forumet.

Da får jeg begynne med meg selv

Jeg jobber som Energimontør (Går ut på og frakte strømmen fra kraftstasjon og til husvegg, ikke elektriker som mange tror)

Standard

Maritim-, helse- og HMS-faglig utdannelse. Jobber som HMS- og kvalitetsansvarlig samt sikkerhetsinstruktør ved et maritimt sikkerhetssenter. Jobber i tillegg som ambulansearbeider og AMK-operatør i Buskerud/Vestfold/Telemark.
    Turbiler: [URL="http://imageshack.us/photo/my-images/819/z52w.jpg/"]Land Rover Defender, Discovery II og Discovery III[/URL]

Ble medlem
    Feb 2008
    Sted
    Nittedal

Standard

Salgs og prosjektingeniør også kjent som Jack of all trades !

Forsøker først å få solgt ting, f.eks pumper, og etterpå forsøker jeg organisere en leveranse. Industri, marine og offshore er mine markeder. Jobben strekker seg fra tilbudsfasen, via forhandlinger og tilrettelegging samt tekniske avklaringer, videre til kontrakter og avtaler, til oppfølging av produksjon og leveranser samt kvalitetskontroll og dokumentasjon. Egentlig et litt for stort område, man rekker aldri konsentrere seg helt om det man driver med.

I mitt neste liv blir jeg bjørn om vinteren og lærer om sommeren
    Theres no point in living if you cant feel alive..

Ble medlem
    Jun 2007
    Sted
    Jessheim

Standard

Space manager

Ble medlem
    Aug 2010
    Sted
    Utanför Göteborg

Standard

Jobbar som förman på en mindre mercedes verkstad

Ble medlem
    Feb 2010
    Sted
    Skredderåsen, Moss

Standard

Nav-ansatt student.
    Ikke lenger student, men praktikant i land- og skogbruk; pusler med vedproduksjon og etterhvert hogst. Dessuten er det rikelig anledning til å kjøre LandRoveren lovlig utafor vei
    Jørgen C. Prestvik

LR Discovery 200tdi Ut på tur, aldri sur :safari:

Ble medlem
    Aug 2009
    Sted
    Leksvik

Standard

Rådgiver kulturminner nyere tid Nord-Trøndelag. Har i praksis ansvar for alle fredete bygninger\ kulturminner etter 1537.

Skal tilbake som byggfaglærer til neste år med oppstart av ny restaureringslinje.

Helst skulle jeg skrudd dagen lang.
    Alias Lafterolf.

Ble medlem
    Nov 2008
    Sted
    Oslo

Standard

Soldat.

Det har jeg da vært on and off i en årrekke.
    Tidl eier av Tyskerbrakka, '03 T4b Multivan INTRO 2.5TDi med Westfalia hevetak,'87 DOKA syncro m/2 sperrer, 112hk. UI distanse. - '00 T4b California syncro Coach Westfalia camper, ruslet usle 250000. -Senking er feigt!

Standard

It-konsulent med Drift av nettverksløsninger basert på Open Source som spesialitet. Drifter nettverk rundt i hele Norge, men det blir alt for lite reising

Regler for innlegg

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke redigere dine innlegg
  •