Viser resultater 1 til 4 av 4

Tråd: Kongsberg/Tinnsjøen/Rjukan/Notodden

Standard Kongsberg/Tinnsjøen/Rjukan/Notodden

Ble medlem
    Dec 2007
    Sted
    Nøtterøy/Tinn

Standard

Uflaks med været da! - sånn at det varierte og flotte landskapet langs 364 ikke kom til sin rett. Jeg kjører ofte til Tinn og foretrekker veien over heia også når Tinnsjøveien er åpen.

Kanskje du skulle ta en ny tur idag, for å rette opp inntrykket i finvær?

Eller hva med Kongsberg-Veggli-Austbygd-Tessungdalen-Imingen-Uvdal-Rødberg-Kongsberg? Det er også en spektakulær runde.

Mvh Terje K.
    Turbiler: 1974 Land Rover 109, 1990 Range Rover TD, 1992 Suburban, 1995 Defender 110

Ble medlem
    Mar 2006
    Sted
    Stokke i Vestfold

Standard

For noen år siden jobbet jeg som selger med hele Telemark som mitt distrikt. Det er et fantastisk fylke å reise i. Jeg kjørte ca. 60 000km pr år, så det ble endel timer i bilen i løpet av uka. Jeg er likevel ikke lei av Telemark. Fjorårets høstferie gikk derfor til bl.a. Telemark. Et nydelig område å kjøre snaromveier i.
    Mvh Sven Erik

Ble medlem
    Feb 2010
    Sted
    Skredderåsen, Moss

Standard

For øyeblikket er det snaromveier som er gjeldende for de fleste som skal rundt om kring i Vest-Telemark og i retning Notodden; hovedveiene har pga siste dagers kraftige duskregn blitt noe redusert...
    Vi kjørte den "vanlige" ruta fra Kviteseid til Moss via Porsgrunn og Horten. Ganske interessant å se at kæmpingplassgjestene langs veien nå har meget kort vei fra vogna til båten da disse, bokstavelig talt, er tett knytta sammen
    Jørgen C. Prestvik

LR Discovery 200tdi Ut på tur, aldri sur :safari:

Tags for this Thread

Regler for innlegg

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke redigere dine innlegg
  •