Warning: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in ..../includes/class_bbcode.php on line 2958

Warning: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in ..../includes/class_bbcode.php on line 2958
Haralds 1988 Volkswagen Caravelle Syncro T3
Side 1 av 13 12345611 ... SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 128

Tråd: Haralds 1988 Volkswagen Caravelle Syncro T3

Standard Haralds 1988 Volkswagen Caravelle Syncro T3

Det er en Volkswagen Caravelle T3 Syncro, med sperrer framme og bak og en 1,6 TD.

Foreløpig har jeg ikke gjort stort med den, annet enn å bytte ut standardbatteriet med et Optima Red Top:

Standard

Da har jeg tatt noen vitale mål av vogna, og funnet ut at bagasjerommet er omtrent 1 x 1,60 m og rommet mellom skilleveggen og forsetene er omtrent 1,60 x 1,60 m. Da gjelder det å sette seg i tankeboksen og finne ut hva som får plass her.

Standard

Etter å ha røyklagt hele nabolaget de siste par dagene så fant jeg synderen, nemlig at et trykkrør for diesel hadde utviklet en liten lekkasje. Den sprutet diesel ned på manifolden, og voilá: Røykteppe!

Delen koster 426,-, noe jeg syns er litt dyrt for en rørbit, men selve reperasjonen tok bare 20 minutter, alt inklusive.

Ble medlem
    Jan 2006
    Sted
    Jeg er reisende.

Standard

Jeg fikk nettop telefon fra delepusheren. Nå har stussen til innsugsmanifolden min kommet. pris 907,-
    mvh
    Onkel Reisende Mac

- Itinero ergo sum -
    Jeg reiser - altså er jeg.

Standard

Vi skal jo til Latvia og besøke svigers i sommer, og jeg har undersøkt litt og funnet en pris på rundt 12.000,- for hellakkering. Det er en som visstnok skal gjøre god jobb, så jeg skal få svogeren min til å undersøke litt til.

Standard

Da har jeg bestilt time for rustfiks og lakkering. Prisen skulle visst bli på mellom 7500,- og 9500,-. Vi får se hvor mye det ender på til slutt.

Da skal jeg på nett og fikse time for montering av større hjul.

Standard

Da har jeg ordnet time på verkstedet. Det blir litt fiksing av hjulbuene framme, justering av speedometeret og 225/75R16 BF Goodrich A/T på stålfelger. Monteringen skjer neste onsdag.

Standard

Jeg monterte forresten inn PR-radio i T3en her forleden:

Foreløpig har jeg ikke antenne, da jeg skal forske litt på takstativ etter sommerens oppgraderinger.

Standard

Hvor tok du ut strøm til PR radioen fra? Driver og lurer på å sette inn PR selv, og likte den plasseringa
    90 hiace
    77 HD Electra Glide
    [url]www.metallsokerposten.no[/url]

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av skattejegeren
    Hvor tok du ut strøm til PR radioen fra? Driver og lurer på å sette inn PR selv, og likte den plasseringa
    Fra stereoen. Plasseringa er ganske grei, den. Velkommen hit til TurPåHjul, forresten!

Tags for this Thread

Regler for innlegg

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke redigere dine innlegg
  •