Ser fordelen av å gjøre minst mulig endringer på et motoroppsett, men 88 hk + oppjustert IP (ikke bygget om IP) ville for min del tært på tålmodigheten under kjøring..![]()
Ser fordelen av å gjøre minst mulig endringer på et motoroppsett, men 88 hk + oppjustert IP (ikke bygget om IP) ville for min del tært på tålmodigheten under kjøring..![]()
//Terka- sjåfør på [URL="http://turpaahjul.com/forum/showthread.php?t=2448"]Traktoren[/URL]
Det aner meg at du har bestemt deg for G-wagen, men apropos fjæring på Def går det jo an å gjøre noe med den. Skrufjærer kan du få konfigurert omtrent akkurat som du vil. En mykfjæret Def med stabstag må være fint langs landeveien![]()
Ole Jacob Stensholt
3160 Stokke
RR 1992 V8
Da er flybillett innkjøpt og turen går til Lakselv i Finnmark på tirsdag. Forhåpentligvis er bilen så bra som selger påstår.Penger overføres,jeg tar med bil.Bruker onsdag på å besøke slekta før jeg plukker opp en kompis i Alta på torsdag og starter på turen nedover. Flymuseum i Bodø må besøkes og vi bør være på sydligere breddegrader senest tirsdag. Dette skulle vel ikke bli helt håpløst lange dagsetapper uten at jeg har finregnet på det.
Q:Bruker mye bensin denne vel? A: Gjør ikke noe,den har stor tank.
76 RRC Heinel ambulanse,96 Toyota Hiace,72 Svithun Corvette.82 Hobby Prestige 400.
Gratulerer med ny bil, og god tur hjemover!
(Turbiler: 2003 VW Multivan Syncro, 1988 VW Caravelle Syncro 1,9 TD (AAZ), 1974 Chevrolet Pronto brannbil)
(Turer: Baltikum 2001, Tyskland 2007, Pyreneene 2009, Østersjøen 2008, Latvia 2010, Sør-Europa 2012, Island 2013)[/color]