Side 4 av 4 FørstFørst 1234
Viser resultater 31 til 34 av 34

Tråd: Defender kontra G-wagen.

Ble medlem
    Jan 2011
    Sted
    Drammen

Standard

Ser fordelen av å gjøre minst mulig endringer på et motoroppsett, men 88 hk + oppjustert IP (ikke bygget om IP) ville for min del tært på tålmodigheten under kjøring..
    //Terka- sjåfør på [URL="http://turpaahjul.com/forum/showthread.php?t=2448"]Traktoren[/URL]

Ble medlem
    Aug 2009
    Sted
    Stokke, Vestfold

Standard

Det aner meg at du har bestemt deg for G-wagen, men apropos fjæring på Def går det jo an å gjøre noe med den. Skrufjærer kan du få konfigurert omtrent akkurat som du vil. En mykfjæret Def med stabstag må være fint langs landeveien
    Ole Jacob Stensholt
    3160 Stokke
    RR 1992 V8

Ble medlem
    Nov 2006
    Sted
    Atrå i Tinn kommune.

Standard

Da er flybillett innkjøpt og turen går til Lakselv i Finnmark på tirsdag. Forhåpentligvis er bilen så bra som selger påstår.Penger overføres,jeg tar med bil.Bruker onsdag på å besøke slekta før jeg plukker opp en kompis i Alta på torsdag og starter på turen nedover. Flymuseum i Bodø må besøkes og vi bør være på sydligere breddegrader senest tirsdag. Dette skulle vel ikke bli helt håpløst lange dagsetapper uten at jeg har finregnet på det.
    Q:Bruker mye bensin denne vel? A: Gjør ikke noe,den har stor tank.
    76 RRC Heinel ambulanse,96 Toyota Hiace,72 Svithun Corvette.82 Hobby Prestige 400.

Standard

Gratulerer med ny bil, og god tur hjemover!

Tags for this Thread

Regler for innlegg

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke redigere dine innlegg
  •