Warning: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in ..../includes/class_bbcode.php on line 2958
Haralds 2003 Multivan Syncro
Viser resultater 1 til 8 av 8

Tråd: Haralds 2003 Multivan Syncro

Standard Haralds 2003 Multivan Syncro

Da er det på tiden med litt konsolidering av bilparken. Flere biler blir til én, og et stk 2003 Multivan Syncro Tdi er innkjøpt for å gjøre tjeneste som både daglig- og turbil:

Fullt servicehefte, ganske rust- og skadefri, og med hevetak og rock'n'roll-seng. Den er tatt inn som camper, og har da fem sitteplasser, men første punkt på programmet er å skaffe de to siste stolene, som kan monteres på skinner i gulvet. Det er vel Trufa som har levert disse skapene som står i stedet for stolene, tror jeg.

Det fulgte med et fortelt av type Reimo Adria 3, men det utgår til fordel for Oztent.

Selve bilen skal vel også bli gjenstand for litt oppgraderinger, men først må lommeboka komme seg etter innkjøpet, for selv gamle Multivaner er dyre... :/

I første omgang nå blir det rustbeskyttelse på bilen, så statusen "tilnærmet rustfri" kan beholdes.
    Sist endret av Harald Hansen : 30-09-2013 kl 08:43

Ble medlem
    Jul 2008
    Sted
    Oslo

Standard

Gratulerer Harald! Super flott bil.
    Bernhard

Ble medlem
    Nov 2008
    Sted
    Oslo

Standard

Reimo-skap (eller var det norske skap fra Haugaland-området, tro ?) levert og montert av Farner sjøl, ja.

-Dueh, det Reimoforteltet der...?

Og som nevnt i annen tråd - gratulerer med ny fin bil

Første tips ? http://www.finn.no/finn/torget/annon...uery=225/75-16

215/75R15 går fin-fint i hjulbuen men er noe over de sedate femprosentene til Staten så om du gjør som meg - avventer til Seikel har løfta bilen og justert speedometeret, går alt i orden.
    Tidl eier av Tyskerbrakka, '03 T4b Multivan INTRO 2.5TDi med Westfalia hevetak,'87 DOKA syncro m/2 sperrer, 112hk. UI distanse. - '00 T4b California syncro Coach Westfalia camper, ruslet usle 250000. -Senking er feigt!

Ble medlem
    Jan 2006
    Sted
    Jeg er reisende.

Standard

Ratulerer med ny redskap!
    mvh
    Onkel Reisende Mac

- Itinero ergo sum -
    Jeg reiser - altså er jeg.

Standard

Takk, takk!

Rudeboy: Jeg har et sett med BFG A/T 225/75R16-dekk på T4-felg liggende som jeg bruker på T3en, så jeg hadde tenkt å se hvordan det så ut med de på.

Jeg trenger for øvrig tips til å finne slike stoler, fortrinnsvis fra noen som vil putte de på en pall og sende de til Norge om de befinner seg i utlandet. En tysk bilhugger, kanskje?

Ble medlem
    Nov 2008
    Sted
    Oslo

Standard

lurer litt på om 75R16 gir for høye dekksider ift hva det er plass til i hjulbuen på en T4b, skal sjekke.
    Tidl eier av Tyskerbrakka, '03 T4b Multivan INTRO 2.5TDi med Westfalia hevetak,'87 DOKA syncro m/2 sperrer, 112hk. UI distanse. - '00 T4b California syncro Coach Westfalia camper, ruslet usle 250000. -Senking er feigt!

Standard

Da har jeg bestilt en diagnosekabel til vogna. Jeg har hatt gode erfaringer med å ha eget diagnoseutstyr til Land Rover. Dx.com hadde et lite knippe kabler som passer, og flere SW-løsninger finnes.

Ble medlem
    Apr 2012
    Sted
    Øvre Romerike

Standard

Gratulerer med ny bil.

Ser frem til å følge med på utviklingen av denne, også.
    Mvh

JensM

Tags for this Thread

Regler for innlegg

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke redigere dine innlegg
  •