Side 2 av 6 FørstFørst 123456 SisteSiste
Viser resultater 11 til 20 av 56

Tråd: SveSol's turdoning

Standard

Har du noe forslag til jekkebein og innfesting?

Standard

Senga blir 197x140, og det er det vi er vant til fra forrige camper.
    Spilebunn er kjøpt inn og med madrass oppå. Det blir koseilg.

Standard

Tenker du noe som er fastmontert og kan brukes på tur?
    Har ikke sett noe som er egnet.
    På min er bakre fastmontert med plate oppunder "sittebenken" i camperen og har støtte langs skroget nederst.
    Det fremre montert i et horisontalt hull for å ta opp bevegele/krefter på tvers av camperen og en skråstøtte opp til camperen for bevegelse i lengderetningen. Dette kan taes av og henges opp under "sittebenken".

Standard

På tur eller stasjonært, vet ikke helt. Hvor mange ganger vil den bli tatt av når man er på tur? Vet ikke. Forslag?

Standard

i praksis vil du vel ikke ta av camperen på tur. Men som nå i sommer, har jeg tenkt meg på Landstreff på Karmøy og da kan det bli aktuelt og å delta på turer uten å ha med camper. Men ellers på tur blir det nok ikke aktuelt. Det er en det styr å ta av og på. En annen ting er stabiliteten på camper når den står på fire lange bein; vaklevoren tingest. Men det går å gjøre tiltak for å stabilisere.

Standard

Enig med deg. Bimobil viser på sin video at de senker ned camperen slik at den kan brukes frittstående med lavt tyngdepunkt. bimobil.de

Standard

Standard

Var en tur innom SveSol i går kveld for å se på camper og bil. Dette blir bra med mange gode løsninger. Stå på!
    Takk for en hyggelig prat.
    Bernhard

Ble medlem
    Mar 2015
    Sted
    Hovedstaden

Standard

-Tøft !

Gleder meg til å se denna laiv, håper og tror det blir TPH-treff ut i seinsommeren en gang i sept/okt ? (hint til forumledelse samt utvidet forumledelse)(hey, jeg har etpar OK steder ved veien opp til Kalhovd jeg veit av)

Hva er egenvekta på camperprosjektet ferdig lasta med vann i alle tanker, gass på plass og fritidsbatteri(er) stroppa fast ?

Standard

Sist endret av SveSol : 26-06-2015 kl 11:26

Regler for innlegg

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke redigere dine innlegg
  •