Side 1 av 3 123 SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 22

Tråd: Bernhard: MB 290 GD DOKA

Standard Bernhard: MB 290 GD DOKA

Ja, så skjer det litt igjen. Påbygger er valgt, T byggen, Orust, Sverige. Kjører nedover rett etter påske med bilen. Kassa løftes av og ramme skal lages. Søknad sendes til BT for godkjenning av ramme med låser. Er i god dialog med de allerede.

Bernhard

Standard

Bilen ble levert på tirsdag. De løfter av kassa og bygger ny ramme med Laxo låser.

Bernhard

Standard

Bilen ble levert på tirsdag. De løfter av kassa og bygger ny ramme med Laxo låser.

Bernhard

Standard

Så er søknaden sendt BT. Venter i spenning.
    Bernhard

5. Standard

Lykke til.
    Blr en topp bil dette til slutt.

Standard

En gledens dag i går. Bilen ble hentet og står nå hjemme hos meg. Bt har ingen innvendinger på søknaden. Jeg har time for visning 12.juni kl 0800 på Risløkka. Blir spennende. Så er det tilbake til utbygger så de kan sette i gang. Han fikk ett sett med tegninger.

MEN er det noen som har noe forslag på hvordan jeg lett kan få løftet av både kassa og camper'n. Tenker noe hydrøvlisk /jekk bart el. lign. Er åpen for forslag.

7. Standard

Blir spenende å se bilen din, har du noen bilder.

Standard

I dag var dagen hos BT. Jeg møtte kl 0800 og ble tatt godt i mot. For å gjøre en kort historie lang: jeg må komme tilbake å vise den med camperen på, nåværende kasse på eller noe annet. De så på ramma som står på bilen og hadde ingen kommentarer til den. Mandag går turen til påbyggeren. Jeg har ny time 3.7. eller 31.7. Det blir nok 31.7. Jeg kan kjøre med bilen som den er nå, skiltene sitter på. Kort fortalt!
    God helg!

Standard

En gledens dag i dag. Bilen er levert til påbygger i Sverige. Let the game begin!

Standard

Regler for innlegg

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke redigere dine innlegg
  •