Viser resultater 1 til 8 av 8

Tråd: TPH har nytt eierskap

Standard TPH har nytt eierskap

Etter mange års drift (og et par års lut og kaldt vann) så har jeg bestemt meg for at TPH trenger nye eiere. Jeg har mistet litt av interessen og mye av energien til å drive forumet videre på den måten det fortjener. Dette er noe jeg ikke har tatt lett på, da jeg ønsket at et nytt eierskap kunne være noen jeg hadde troa på. På høsttreffet var det en kjerne av ihuga TPHere, og jeg luftet idéen om salg av forumet der.

Det gikk over all forventning. Den som beit på kroken er en gammel traver på forumet, en som har bidratt masse positivt både på nett og på treff og turer: Mine damer og herrer, la meg presentere ny eier av forumet: Bernhard Pausett!

Jeg er veldig glad for at Bernhard hadde lyst til å ta over. Det som skjer nå er at Bernhard overtar forumet med smitt og smule, varelageret og alle rettigheter til navn og logo. Mitt opplyste enevelde er over og hans overtar.

Jeg ber dere alle ønske Bernhard velkommen i førersetet, og jeg ønsker ham all mulig hell og lykke videre!

Standard

Hei alle sammen,
    Først og fremst, mange takk Harald for det arbeidet du har gjort med forumet siden starten i 2006. Da jeg fant forumet for noen år siden ble jeg raskt klar over at dette var noe jeg ville være med på. På møter og treff traff jeg hyggelige mennesker som hadde en felles interesse for biler og turer.
    Harald har klart å lage et fellesskap for bil og biltur interesse, uavhengig av bilmerke. Det fellesskapet ønsker jeg å videreføre. Jeg ser ingen grunn til noen form for "forum revolusjon", vi fortsetter i det samme gode sporet. Jeg vil at vi sammen skal utvikle forumet på en god måte. Det skal være en fri og god tone i innleggene. Drittslenging vil ikke bli tolerert, så enkelt er det. Jeg håper at vil alle er enige i det.

Litt om meg:
    Jeg er 62 1/2 år, født 1953 og oppvokst i Oslo. Jeg ble pensjonist i jan. 2013 etter nesten 42 år i Norges Bank. Bil interessen, spesielt 4x4 og JEEP, har jeg hatt siden 1960. Det ble ikke noe bedre da førstegangstjenesten ble brukt på sjt kurs transpoff utdanning. Etter dimisjon ble det medlemskap i HMK høsten 1974. I årene som har gått har jeg hatt de fleste jobbene i styre og stell.
    I de siste årene har interessen for natur, naturvern, film og foto vokst frem. Kombinasjonen med dette og TPH er for meg veldig bra.

For at dette skal bli et godt forum trenger jeg støtte fra dere alle. Jeg har ikke mye peiling på drift (den tekniske delen) så jeg håper at noen vil være med og hjelpe til. Jeg ser for meg en liten "redaksjons gruppe" som kan bistå i arbeidet med driften.

Nok en gang, Harald mange takk for flotte arbeidet du har gjort for TPH.

Min tlf 9null null 9 394null er alltid åpen for innspill eller PM.

Beste hilsen
    Bernhard

Standard

Tusen takk til Harald.
    Ønsker deg lykke til Bernhard. Dette ser jeg fram til.

Standard

Mange takk Stig.
    Dette er en felles oppgave hvor alle kan ta del og bringe forumet opp og videre.
    Bernhard

Standard

Takk til Harald for all tiden du har lagt ned i forumet og gratulere til deg Bernhard med en ny hobby. Jeg registrerte meg her som bruker i mars 2006, og har hele tiden hatt stor tro på dette forumet. De blir spennende å se hvilken form du bringer det videre i, Bernhard.

Standard

Hei, mange takk for det. Det blir ingen store endringer.
    Bernhard

Ble medlem
    Mar 2015
    Sted
    Hovedstaden

Standard

Kan bare gjenta det jeg skreiv på Facebook, at Harald og Bernhard har min uforbeholdne støtte og takk til begge for at forumet er.

Standard

Mange takk for hyggelig ord. Som jeg har sagt tidligere, dette skal vi gjøre sammen, videreutvikle forumet.
    Bernhard

Regler for innlegg

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke redigere dine innlegg
  •