Warning: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; vBulletinHook has a deprecated constructor in ..../includes/class_hook.php on line 27

Warning: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; vB_Postbit has a deprecated constructor in ..../includes/class_postbit.php on line 176

Warning: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; vB_BbCodeParser has a deprecated constructor in ..../includes/class_bbcode.php on line 37
Island 2017
Viser resultater 1 til 5 av 5

Tråd: Island 2017

Standard Island 2017

Hva med en tur til Island sommer 2017? På neste møte 3.nov. blir det Island tur som blir tema. Hvis du vil vite mer så er det bare å komme. Det blir film og bilder.

Velkommen!
    Bernhard

Standard

Er det noen som har Islands planer i 2017?
    Bernhard

Standard

Overhode ingen konkrete planer, men snuser litt på om det er mulig kanskje å få til noe. Men, det er mange faktorer som spiller inn.

Ble medlem
    Mar 2015
    Sted
    Hovedstaden

Standard

konstant plan om "året etter jeg får meg jobb", så da er vi vel på 2018 om jeg får tak i no mer permanent enn disse ubrukelige vikariatene.

Ble medlem
    Mar 2015
    Sted
    Hovedstaden

Standard

alternativt arve, "skal bare" selge ei hytte nordpå og se summen etter alle utgiftene er betalt bli fordelt, så er jeg klar for 2018. Da tar jeg med jentungen, sykler og godt pågangsmot.

Noen andre som trenger tid til å realisere dette, og som ser 2018 som et potensielt fruktbart Islandsår ? For min del har Færøyene vært som brunnet til netthinnen siden jeg var der som 18-åring da jeg jobba på båt, og å få vist det landet til jentungen og gjenopplevd hva som befinner seg der frister umåtelig. Skal visstnok være tre overnattinger der før ferga går (fra Island) tilbake til Danmark.

Regler for innlegg

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke redigere dine innlegg
  •