-Heia, ja. Jeg overtok ei hvit skyvedør fra en busfyr engang i tia, etter at han hadde kappa ut en beta plåt fra siden av skyvedøra.

Min intensjon var todelt, for det første å ta av sideruta for å bruke denne som tavle for fettstift. Tenkte det hadde blitt stas i en container jeg leier for tiden som oppslagstavle eller påminnelse om gjøremålslista sine punkter. Så langt kom jeg aldri at det glasset ble tatt av døra.

For det andre så jeg for meg å pusse vekk lakk og primer for så å eksperimentere på egenhånd med nettopp primer og lakk for å teste ut antirustmetoder samt lære litt om originallakk og primer.
Den gang ei, jeg har to farger tilhørende de to forrige bussene mine men lakken beholder jeg.

Døra har da et høl nedpå sia, anslagsvis like stort som en liten eske Sphinx konfekt eller så där.

Da veit du det.

Gis bort mot henting. Skal du betale noe blir det dine egne kalorier du måtte anvende på å løfte døra der den står på høykant i containeren, og til medbrakt henger/tilsv (går jo på takstativ om du bare sikrer den godt nok).

Tid og sted for oppmøte tar vi på PM.

Skyvedøra kastes innen 051216, da skal jeg på julebord med VWbusgjengen borte i Drammen