Warning: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in ..../includes/class_bbcode.php on line 2958
Reisende Mac sin VW T2 Westfalia
Viser resultater 1 til 4 av 4

Tråd: Reisende Mac sin VW T2 Westfalia

Standard Reisende Mac sin VW T2 Westfalia

Det kan se ut til at denne ikke er omtalt her ennå, så jeg få vel presentere den også.
    Dette er altså sommer-turbilen. En 1977 Volkswagen Transporter Westfalia. Original campingbil, opprinnelig solgt i California. Den er derfor utstyr med 2.0L luftkjølt innsprøytningsmotor (laget for blyfri bensin) og automatgear. En fantastisk behagelig bil å kjøre på langsomme veger.
    Bilen har også sin egen facebook-profil hvor den liker å skryte av det den driver med, og en facebook-side hvor det også gjevnlig havner mye skryt. Den er ganske flink til å oppdatere disse når den er ute på tur. Ofte får jeg lov til å være med som sjåfør også.
    Lik, del, bli venn med, etc etc.

Standard

Nå er ny motor (nybygget motor på gammel blokk) bestillt fra UK. Det blir ikke billig, men forhåpentligvis så blir det bra.
    http://thevwenginecompany.com

Ble medlem
    Mar 2015
    Sted
    Hovedstaden

Standard

-Alt til disse bilene er verdt det

Ble medlem
    Mar 2015
    Sted
    Hovedstaden

Standard

-Glemte :

det er bustreff i Drammen 13.-15.juli, hvorpå deler av gjengen deretter ratter alle snaromveier de kan til finske Somero hvor årets Busfest går av stabelen.

Skulle jeg makte å haie til meg kapital hiver jeg med østover også, men de årene jeg har fått delta på Drammenstreffet har det blitt med det. Unntatt første året, da brukte jeg og jentungen tre ukers tid på å finne veien til det årets Vestlandstreff og vi kjørte mye sammen med andre. Den beste tiden der, gikk i 50-70km/t og drivstofforbruket var irriterende lavt Mer penger til Bugg & cola.

Regler for innlegg

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke redigere dine innlegg
  •