Warning: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in ..../includes/class_bbcode.php on line 2958
Vårtur til Telemark 6.-7.2017
Viser resultater 1 til 4 av 4

Tråd: Vårtur til Telemark 6.-7.2017

Standard Vårtur til Telemark 6.-7.2017

Vårtur til Telemark.

Vi er en gjeng på 8-10 stykker som har planlagt tur til Telemark helgen 6. og 7. mai. Turen går uten værforbehold. Vi har avtalt omvisning på Z- museet i Treungen på søndag formiddag. Z- museet har stor variasjon og speiler «de gode gamle dager». Her vises fram kjøretøy, legekontor, krigshistorie, skomaker, klesstil og mye, mye, mer. Museet er verd et besøk!

Det hadde vært hyggelig om flere hang seg på turen.

Vi starter med «torsdagsmøtet» på fredag, hjemme hos oss, ute eller inne etter vær og føre…( adresse; Tørrestadgrenda 40 i Sandefjord). Vi kan ikke varte opp med samme serveringsmuligheter som på Marche, men noe enkel servering blir det.

Vi har plass til en god del biler og tenkte at første overnattingen kan foregå hjemme hos oss. Lørdag setter vi nesen mot Telemark og Treungen. I Treungen skal det være god plass på en fin campingplass ( hvis vi ikke finner på noe annet). Søndag er planen frokost og Z- museet før nesen vendes hjemover.

Hilsen Kjell og Inger Johanne (tlf.:90679164)

Ble medlem
    Mar 2015
    Sted
    Hovedstaden

Standard

Vi sees i kveld. Jeg kommer med den gule camperen.

Standard

Nå har jeg kommet meg hjem fra vårturen.
    Det var en fantastisk tur vi hadde fra lørdag til søndag, i strålende vær. På søndag var vi på Z-museet, som også kan anbefales på det varmeste! Det blir helt sikkert flere turer dit.
    Vi var ikke så veldig mange biler, og det ble også frafall fra de som skulle komme å møte oss underveis. Men, slikt rår man ikke over, og det byr seg sikkrt nye muligheter.
    På søndag regnet det, men jeg valgte likevel å kjøre en liten omvei hjem igjen. Det tok meg fire dager ekstra, og i dag etter å ha kjørt 1900km kom jeg hjem igjen.
    Slett ikke galt det for en 40år gammel bil, og en enda eldre sjåfør.

Sist endret av Reisende Mac : 12-05-2017 kl 08:55

Regler for innlegg

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke redigere dine innlegg
  •