Side 6 av 6 FørstFørst 123456
Viser resultater 51 til 52 av 52

Tråd: Rudeboys Vespa

Ble medlem
    Mar 2015
    Sted
    Hovedstaden

Standard

Da går det mot salg av veteranscooteren, den opptar mye plass jeg egentlig ikke har og er på tross av beskjeden skala også en utgiftspost. Trur det er 3-400,-/året den koster meg å ha skiltene på.

Ekskona ga tvetydige signaler da jeg nevnte det for henne og jeg trodde inntil igår at hun var interessert (siden ordet var tatt i bruk, mener jeg - burde ikke anvendes uten at man mente det) så da forberedte jeg idag ei Finn-annonse som kommer litt utpå om ikke den går før den tid.
    Forsøkte spørre Restless og får jo mye æææææh og øøøøøh derfra (også). På Finn (via Rubrikk.no) så står det et knippe scootere fra Vespa med betegnelsen 50 S priset fra rundt kr. 8.000,- til 20.000,- hvor tilstanden varierer fullstendig uavhengig av prisen, fra verre enn jeg hadde turt å prise som de gjør til blank og fin i lakken (som jo ikke sier en dritt om motor og scooteren for øvrig).

Vanskelig men siden en kar på Facebookgruppa Norsk scooterbørs la ut sin 1975-modell til 15k så gjorde jeg det samme. El.tenning på min, og for spesielt interesserte kommer den i tredjegiret opp i hastighet.

Så når den har fått ny eier, har jeg kanskje kjørt to bensintanker til sammen i mitt snart toårige eierskap på den og med en historikk på borti 15 år sammen. Jaja, kan jo bare kjøre ett kjøretøy i slengen så da så.

I skrivende stund er jeg på å avbestille alt av planer og forberedelser på planer om å bevege meg ut av byen fram til midthøstes, fikk meg et vikariat så istedet for å bruke surt oppsparte penger sparer jeg istedet surt oppsparte penger litt til. Kanskje jeg kan nå Stromstad en dag, også.

Vikariat ut september og pr dato aner ingen der ståa - når den tid kommer kan det like godt bli forlengelse. Klager ikke, gjør det jeg skal og er til og med høflig av meg. Og kjører nyscooter til og fra så ofte jeg kan.

Ble medlem
    Mar 2015
    Sted
    Hovedstaden

Standard

Regler for innlegg

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke redigere dine innlegg
  •