Stikker med jentungen til Legoland i helga.

Hun vet ikke det, bare at vi svipper ivei via Larvik til Jylland etter at høstferieukekurset i turn er over. Hun er utslitt når jeg henter henne for tiden, så jeg ser i all enkelthet for meg at dersom vi kjører hele veien ned til Billund så er vi der ca midnatt til lørdag og at hun er såpass skeiv i øyan at hun ikke ser inngangspartiet på fornøyelsesparken.

Hun har en folder fra Legoland som lektyre ved en installasjon på baderommet i Heimen, så jeg veit hun blir glad

Som god opprører er, kjører jeg ned og opp med Rudeboyskiltene på foran & bak iht pålegg fra Han Staten. (som du vet er det media som hauser opp noe som ikke er og lager "forbud" mot bruk av personlig skilt i det nære utland)

Tar sikte på å komme helt ned til Billund fredag, hvis ikke må vel Viborg være okay sted å fricampe på - gjorde det ifm Hærvejsmarschen i sommer.
Andre overnatting blir i området Skiveren, hvor vi strandcamper (om ikke campingen har fått opp bom siden jeg og jentungen var der dengang jeg var gift med mora i 2011).