Viser resultater 1 til 5 av 5

Tråd: "kurs" i campervan-bygging i Oslo 29.okt.

Standard "kurs" i campervan-bygging i Oslo 29.okt.

Jeg kom over dette arrangemente på Facebook: https://www.facebook.com/events/178088206077534/

Det kan jo kanskje være aktuellt for enkelte her inne. Selv er jeg litt usikker på om jeg føler for å betale 690,- for 3 timer om noe jeg jo har gjennomført en rekke ganger selv, men det kunne ha vært svært interessant å sett hva dette er for noe.

fra Facebook-siden:
    "Har du noen gang hatt lyst å bygge om varebilen din, til et mobilt hjem?
    Nå har du muligheten til å lære hvordan. Birk Haaland startet sitt varebil ombyggingskonsept i 2015, og har i dag bred erfaring med å konvertere varebiler til koselige og funksjonelle, samt bærekraftige mobile hjem.

kurset vil dekke regler/ reguleringer i forhold til Statens vegvesen, tips & linker til byggeprosessen, materialer & lure løsninger, vise eksempler fra eget mobilt hjem. Det blir rett og slett en A, B & C manual i hvordan man skal starte en konverteringsprosess.

For mer informasjon eller påmelding send e-Mail på: birk_haaland@hotmail.com

Ta kontakt på Tlf hvis du lurer på noe mer: 48601292

Pris: 690kr"

Standard

Er det noen av dere TPHere som har tenkt å delta på dette? Jeg vurderer å ta turen innover.

Standard

Blir trangt om plassen.... står 131 skal dit....litt over 90.000kr på 3 timer er ikke ille.....

Standard

Det får'n si ja! :o
    Men er det reellt tror du? eller er det kanskje mange som bare trykker 'skal' på Facebbok, og så kommer de ikke?
    Jeg får evt ringe han duden og spørre om hvor mange som har meldt seg på med betaling. ;)

Standard

Nå har jeg vært i kontakt med mannen, og det er fullbooket med 15 personer. Som han sier så ønsker han ikke å overfylle, men heller god nok plass til alle. -noe jeg synes er en bra holdning.
    Jeg har nå uansett invitert ham til å komme innom på kaffemøtene våre.

Regler for innlegg

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke redigere dine innlegg
  •