Jeg snublet idag heldigvis over reklame fra et ikke nærmere angitt (nuvel, du) firma ved den dansk/tyske grændse, som sikkert flere her kjenner til.

Det virker på meg som at noen som har storshoppet varer fra firmaet, eller for den saks skyld kanskje også jobber der (?) nå er på ferd gjennom Utlandet til ett litt lenger bort.

http://skandic-camping.dk/landevejen-australien/

Danskerne (?) kjørte til Kiel for å laste opp på ferge derfra til Baltikum for oppmarsj med likesinnede som skal samme vei og alt i alt er de 22 (sic) kjøretøy som har samme mål og trasé. Imponerende i seg selv.

Liker Sprinter 4x4 og jeg liker de Sprinter 4x4 som har campingpåbygg som deres bil har. De frykter 40' og høy luftfuktighet og vi som har opplevd slikt vil vel heller fokusere på å ha tilstrekkelig varmt leie om natta siden "problemet" snarere er forskjellen mellom dagtemperatur og nattemperatur
Skal man vedde en femmer på at de forsøker drikke kald drikke i varmen istedet for, som alle andre gjør, å helle innpå med varm drikke og så la kroppen selv regulere seg etter forholdene ?

Gammelt ninjatricks hvor en da overlater til naturen å overøse deg med velvære og du slipper plages med varmen. Det skriver jeg som kommer nordfra hvor man ble påtvunget kald drikke på varme dager til jeg var 25. Gjett hvorfor jeg slutta med det...

Jeg kommer til å følge med på turen deres (også) og jeg likte billedsamlingen de la ut. Selvsagt altfor få foto, men man kan jo ikke kvele folk med bilder fra sine turer heller.