Viser resultater 1 til 8 av 8

Tråd: Vårtur til verdens ende 27.-29.april

Standard Vårtur til verdens ende 27.-29.april

Vårtur 27.-29.april til Verdens Ende.
    Campingplassen åpner den helgen.
    Vi kan få omvisning på Torås fort hvis vi vil. Den tar 2 timer og koster kr 100,- pp, min 10 pers. Blir vi færre enn 10 så deler vi på det. Mer info om torasfort.com og på FB.
    Hvis du/dere blir med så er det fint om du sier i fra.
    Bernhard

Standard

Jeg har ihvertfall planer om å bli med på denne turen. Vet ikke om jeg har fått ut camperen ennå da, men finner alltids en løsning.

Standard

Vi har også til hensikt å være med. Jobber på med å få ting på plass og deretter få pakket camperen.
    Torås fort må vi få med oss. 2 personer skal på Torås fort.
    Sist endret av SveSol : 24-04-2018 kl 22:36

Standard

Så bra! Hvis vi skal ha omvisning på fortet så må omviser ha svar på onsdag. Dvs at jeg må ha svar på tirsdag. Det er kr 100,-, min 10 pers. Hvis vi ønsker omvisning og er færre enn 10 blir prisen kr 1.000,- delt på antall deltagere, håper at det er ok?
    Velkommen!
    Bernhard

Standard

Jeg fikk spørsmål om det er samme pris for barn også... Visste ikke helt hva jeg skulle svare. Men det er ihvertfall en som er interessert i å bli med på fortet (og kanskje guttungen hans også).

Standard

Da er turen over for de fleste, jeg og frua har ikke kommet og herfra ennå, har tilbrakt dagen i dag også på Torås fort området.
    Flott vær i dag også.
    Takk for hyggelig samvær til totalt 13 fremmøtte forumistene.
    Håper alle har kommet vel hjem.

Standard

Vi fikk stoppet og spist en diiiger soft-is på vei hjem.
    Det var ellers særdeles hyggelig å treffe dere turvenner igjen , jeg håper det ikke blir lenge til neste gang!
    Det er godt at sesongen er i gang. Vel, det er jo i prinsippet sesong hele året, men den lille gule får ikke lov til å være ute på veien vinterstid.

Standard

Kjempe trivelig tur med mange TPH venner.
    Bernhard

Regler for innlegg

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke redigere dine innlegg
  •