Jeg kom over denne på youtube: https://www.youtube.com/watch?v=xfh3M7tHsgs
Det var ikke værre enn at jeg sendte en mail til Georg og Ann Sylvia og spurte om de tilfeldigvis var på østlandet og ville være med oss på tur til helga. De var litt for opptatt akkurat nå, men her er et utdrag fra svaret som jeg fikk:

"Vi er for tiden i Norge, og planlegger nye reise til Sør-Amerika. Vi skal shippe over vår kjære grønne LT31 til Argentina og kjøre til Alaska. Vi har det for tiden litt travelt med noen filmproduksjoner og bygging av studiot vårt i Trondheim, så vi kan ikke ta helt ferie enda. Men vi er kjempeinteressert i og høre fra dere når dere skal på tur, så kanskje vi slenger oss på neste gang.

Ellers er det bare å spre ordet i gruppen, at om noen skal til det nordlige vestlandet (altså sunnmøre &romsdal) i sommer, så er det bare å sende oss en mail/melding. Vi skal leie et fint gammelt hus i en bygd som heter Tresfjord, hvor en del venner fra rundt om verden/eurtopa skal komme og besøke oss. Der skal vi bruke sommermånedene på mange flotte turer, og generelt mye bussbygging. Så det er bare å hive seg på om dere har lyst til å henge med andre som skrur.
"

Så da er ordet spredt. Jeg kommer ihvertfall til å oppsøke de hvis jeg kjører til nordvestlandet igjen i sommer!