Tradisjonen med å komme med noe når det har kortest mulig tidshorisont kan jo følges opp, jeg har dóg rent avglemt at harrybilgutta i VACN feirer sitt 25årsjubileum på Hellerudsletta nå på lørdag.

Dørene åpner kl.1000 og det er da gratis adgang for medlemmer i VACN. For dem av oss med betalt medlemsskap så byr det på moderasjoer og rabatter hos både (selveste) Harald A Møller, Meca, Torshov bilrekvisita (som muligens har byttet navn), Mekonomen og andre. Enkeltfilialer i kjedene må belæres der det er kjedemoderasjoner mens det i VACNs oversikt på hjemmesidene forteller hvilke butikker som kjører dette adskilt av kjedetilhørighet.

Stusselig å stå på f.eks Meca og Mekonomen og ikke bli tilstått det kjeden selv mener man har krav på (og jeg er ikke verre enn at jeg da tager navn på vedkommende og melder opp til både VACN og kontaktpunkt hos kjeden) (for det har man jo gjort opptil flere ganger).

Det blir utstilling av diverse kjøretøy men jeg frykter at de fleste doningene er horet opp som gressklippere - senket og påmontert schwære frontlepper slik at bilene knappast kan brukes på lukket bane. Artig for dem som liker sånt, sikkert.