Viser resultater 1 til 6 av 6

Tråd: Høst tur til Kongsberg.

Standard Høst tur til Kongsberg.

Siden Berhard er indisponert denne helgen, har vi andre i gruppa jobbet litt og lagt opp et opplegg for helgen.

Jeg vært i kontakt med HC og Max Camping.

Vi har da bestemt at vi har fremmøte på Max Camping på fredag kveld og hygger oss på campingplassen. Stedet ligger ved RV37, nord for Kongsberg på veien mot Rjukan; http://www.maxcamping.net/123195688 (kart). Vi finner oss en plass på området der vi kan bo samlet.

På lørdagen reiser vi til sølvgruvene med avreise kl.11:00. Det er en halvtimes tur fra campen.
    De som ikke overnatter fra fredag, kan da møte oss der, på Saggrenda, syd vest for Kongsberg ved E134.

Campingen koster kr.310 for natten, inkludert fri dusj og strøm for to personer. Gjelder både bobil og campingvogn. Skal du bo i telt koster det kr.210.

Opplegg utover dette tar vi underveis.

Fint om dere informerer om dere kommer.

Vel møtt!

Standard

Blir det overnatting på campingplassen fra lørdag til søndag også?

3. Standard

Jeg er for fricamping, en av de få gleder man har i Norge.

Ble medlem
    Mar 2015
    Sted
    Hovedstaden

Standard

Enig med Jim, og jeg kan i teorien kunne makte stille ei av nettene om det blir camping og ikke campingplassing

Standard

Det høres ut til at folk er stemt for litt fricamping. Jeg foreslår at vi i så fall tar dette litt på stridsledelse i morgen (lørdag), og finner oss en plass f.eks på Meheia før det blir mørkt.
    Jeg reiser, altså er jeg.

Standard

Oppdatering!

Dersom det er noen som vi lkomme etter og møte oss, så er det en liten oppdatering her nå:
    De fleste oppmøtte (fem biler med folk) er i gruvene nå. Etter gruveturen, så blir det en kjøretur innover i telemark, og camp etableres i Tuddal (ved hytta til Steinar).
    Posisjon kan oppgis på forespørsel. Håper vi ser flere der!
    Jeg reiser, altså er jeg.

Regler for innlegg

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke redigere dine innlegg
  •