Viser resultater 1 til 4 av 4

Tråd: Rally Hadeland

Standard Rally Hadeland

Hei, Rally Hadeland trenger funksjonærer, se info fra Olav:

Lørdag 2. februar 2019 arrangerer NMK Hadeland «Rally Hadeland» i traktene rundt Lygnaseter, ved Rv. 4 mellom Gran og Raufoss. Det er 6 fartsetapper (SS1 – SS6). Det er 3 forskjellige etapper, som alle kjøres to ganger – slik at SS1 og 4 er den samme, SS2 og 5 er den samme, og SS3 og 6 er den samme. Første bil starter SS1 kl. 10.48, SS2 kl. 11.04 og SS3 kl. 11.44.Går alt etter planen, er alle i mål kl. 16.00.

Sikkerheten er naturligvis satt i høysetet, så arrangøren trenger mengdevis med vakter langs de tre etappene. Det er hittil meldt på 35 lag (bl.a. Mars Østberg, Henning Solberg og Søren Snartemo), men det kommer helt sikkert flere.

Jeg hjelper arrangøren med å prøve å få tak i funksjonærer. Vi bilinteresserte er godt kvalifisert.

Har du lyst til å gjøre en liten innsats for rallysporten, og samtidig få noen timers opphold i frisk luft, litt mosjon og sjansen til å treffe hyggelige mennesker ? Ta kontakt med meg, så skal jeg overlevere oversikt til arrangøren. Du kan naturligvis også ta direkte kontakt med NMK Hadeland via deres hjemmeside – www.rally-hadeland.nopost@nmkhadeland.no

De fleste løypevaktene skal møte på Roa kl. 07.00, og så bli kjørt ut. Ta med egen bil, en stol å sitte på, varme klær og mat/drikke for hele dagen. Dere som kommer langsvegfra kan gjerne overnatte hjemme hos meg. Jeg bor på Hagan i Nittedal, da blir det bare ca. 40 min. kjøring om morgenen. Jeg har liggeplass på gulvet til en del. De som kommer med campingbil får tilgang til strøm.

Med vennlig hilsen
    Olav Helge
    olav.helge@getmail.no

Ble medlem
    Mar 2015
    Sted
    Hovedstaden

Standard

-Bra tiltak. Oppfordrer folket om å støtte opp om dette.

http://www.rally-hadeland.no/nyhet/131

Og for dem som lurer, så har altså Rally Finnskogen vært.
    http://www.rallyfinnskog.no/

Standard

Bra tiltak!
    Jeg drukner desverre i jobb og enge studier denne helgen
    Jeg reiser, altså er jeg.

Ble medlem
    Mar 2015
    Sted
    Hovedstaden

Standard

VG har på nettsiden sin abonnementssperre på en kort artikkel og X antall filmsnutter fra Rally Hadeland, for dem som er interessert.

Regler for innlegg

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke legge til vedlegg
  • Du kan ikke redigere dine innlegg
  •