![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Ja. Du høyreklikker på kartet og velger "Download", og så spør applikasjonen om hvor mange zoom-nivåer i pluss du vil laste ned, sammen med et overslag over hvor stor plass det vil ta. Jeg kikket ikke nøye på det, men den ene nedlastingen min var på 30 MB, med andre ord et ganske stort kartutsnitt.
Administrator og forumeier Turbiler: 1988 VW Caravelle Syncro 1,9 TD (AAZ), 2000 Land Rover Discovery Td5 Sist endret av Harald Hansen : 23-06-2010 kl 07:55 |
|
|
||||
|
||||
|
Bare stikk innom, du! Dette var ganske problemfritt å få satt opp, så vi kan få det opp og gå på din også (Acer Aspire One?)
|
||||
|
||||
|
Om jeg bestiller en ny pc, skal jeg be selger sende den til meg eller til Harald, mon tro?
|
|||
|
|||
|
Sitat:
|
|
|
||||
|
||||
|
Sitat:
|
|||
|
|||
|
Første man blir blind på er øynene
|
|
|
||||
|
||||
|
Det virker, men jeg mangler noe fornuftig innfesting i bilen:
|
|||
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Sikkert fine saker når man kjører på US high way, men hjemme tror jeg det blir MYE risting. Se på www.ram-mount.com de har kommet med mye nytt. Er selv en meget fornøyd bruker.
Bernhard |
![]() |
| Tagger |
| asus, eee, gps, navigasjon, netbook, operativsystem |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|